FANDOM

Pierścien jedyny.png

Powstał bowiem jeszcze jeden pierścień...

Nad tym artykułem pracuje Maciekn11. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Towarzysze Łowcy Smoków
Frakcja
Dragon killers.jpg
Informacje
  • Data utworzenia jednostki
  • Przywódca

Towarzysze Łowcy Smoków – organizacja zrzeszająca walczących ze smokami. Działała w latach 100 TE - 12 CE.

HistoriaEdytuj

Organizacja ta została założona w setnym roku Trzeciej Ery. Jej założycielem i pierwszym dowódcą był Davren z Bree. Powstała głównie dlatego, ponieważ smoki bardzo się rozmnożyły, było ich prawie tak dużo, jak w Pierwszej Erze. Te bardziej osiadłe mieszkały z reguły w Górach Darn Grine, na przykład w Drakengardzie

Z początku Towarzyszy Łowców było jedynie dwudziestu, lecz gdy zaczęli głosić, że planują zabić smoka Kavelliana Straszliwego, liczba członków organizacji się podwoiła. Ruszyli zatem na północ.

Samego Kavelliana zauważył jeden ze zwiadowców, w czasie gdy szli gościńcem około pięćdziesięciu mil na północny-zachód od Fornostu. Rozpoczęła się walka. Wydawało się, że Towarzysze Łowcy poniosą porażkę, gdyż zginęła prawie połowa z nich. Lecz wtedy w Davrenie z Bree ostatecznie przebudziły się moce smokobójcy. Zaszarżował na potężnego smoka i dźgnął go w dziurawą łuskę, swym mieczem, przekutym później i nazwanym Daro'kavallem. Po zwycięstwie otrzymali od króla Valandila Złotą Gwiazdę Arnoru. Tak zakończyła się pierwsza przygoda Towarzyszy Łowców Smoków.

Sposoby walkiEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki