FANDOM

Pijany Lis To tawerna znajdująca się w Aradel.

HistoriaEdytuj

Gospoda została założona w 2658 roku Trzeciej Ery pod nazwą Morska Wydra. Przez pierwsze trzynaście lat tawerna nie była zbyt popularna ze względu na wielu zawadiaków i rozbójników odwiedzających to miejsce. W 2676 roku w gospodzie doszło do kilku bójek podczas których gospoda została podpalona. Oficjalnie zamknięto gospodę kilka dni później. Niecałe piędziesiąt lat później tawernę odbudowano i otwarto, oraz zmieniono jej nazwę na Pijanego Lisa. Od tamtej pory gospoda cieszy się popularnością w całym Śródziemiu.

JedzenieEdytuj

W gospodzie popularna jest zupa z grzybów Deos oraz steki wołowe doprawiane sosem jagodowym. Najpopularniejszym śniadaniem zaś jest chleb smarowany masłem z dodatkiem szynki wieprzowej i sera górskiego. Specjalnością tawerny jest zdecydowanie Lisi Ogon. Jest to kawał szynki polany winem Aradelskim z dodatkiem ryżu rhuńskiego, marchewki oraz groszku

NapojeEdytuj

Najpopularniejszym napojem jest wino Aradelskie. Sprzedawane jest również piwo, rum, whiskey z Bree i wóda. Specjalnościami są Starka Trolla, która jest zmieszaniem piwa z wódą oraz Rum Lisa, który jest zmieszaniem wszystkich wymienionych napitków z odrobiną cukru i cynamonu. Często jest podawany z śmietaną która dodaje bardzo przyjemny posmak. Tylko najlepsi z najlepszych wytrzymają więcej niż trzy kufle owego napoju, gdyż zawartość chmielu jest wysoka (choć dawką śmiertelną było by siedem i pół kufla).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki