FANDOM

Mogron
Ugluk
Informacje biograficzne
  • Tytuły
  • Wódz Uruk - hai Aramira 
  • Data urodzenia
  • 1052 Rok szóstej ery 
  • Data śmierci
  • Nieznana 
  • Pochodzenie
  • Hyarmenor 
  • Status
  • Żyje 
  • Rasa
  • Uruk - hai 
  • Broń
  • Miecz 
  • łuk 
  • Przynależność
  • Armia Aramira 
  • Występowanie
  • Hyarmenor 
  • Śródziemie 
Opis fizyczny
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Inne cechy szczególne
  • Agresywny 
  • Inteligenty 
Rodzina
  • Rodzice
  • Nieznani 
  • Rodzeństwo
  • Brak 
  • Małżonek
  • Brak 
  • Potomstwo
  • Brak 
Mogron - Uruk-hai, sługa Aramira.

Wczesne życie i szósta era Edytuj

Urodził się w podziemnej fortecy w Hyarmenorze. Wstąpił w niego pomniejszy Majar, dzięki czemu był nieśmiertelny. Został prawą ręką Aramira. Kilka lat później jego pan powierzył mu zadanie zdobycia Umbaru. Na czele 17 tysięcznej armii wyruszył do portu i w nocy bez żadnych przeszkód zajął miasto i zabił śpiących obrońców. Po tym został dowódcą wojsk Umbaru i kilka lat później poprowadził armię na ziemie Haradu. Doszło do kilku bitew z Gondorem, lecz dzięki swojemu geniuszowi wygrał je. W 2834 roku szóstej ery zebrał wielką armię liczącą 60 000 wojowników i ruszył na Khand, a następnie na Mordor. Podbój Czarnego kraju był ciężki, gdyż Dúnedainowie zbudowali potężne twierdze. Uruk posłał posłów do Królestwa Wschodu z prośbą o pomoc i obietnicą oddania Khandu i Haradu. Ludzie wsparli go 34 000 armią, z ich pomocą zdobył cały Mordor. Jego pan ogłosił go dowódcą wszystkich wojsk w Śródziemiu. Odbudował Mroczną twierdze i inne twierdze w Mordorze. Kilka lat później na jego armie uderzyła potężna armia ludzi, jego siły zostały rozbite i wrócił do swojego pana do Hyarmenoru. Jego dalsze losy pozostają nieznane.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki