FANDOM

Krwawe Sztylety
Frakcja
Krwawe Sztylety.PNG
Informacje
  • Data utworzenia jednostki
  • Osoba odpowiedzialna za powołanie formacji
  • Dakus 
  • Przywódca
  • Dakus (2951-2979) 
  • Jamal (2980-2 CE) 
  • Siedziba
  • Nieznana 
  • Cel
  • Nieznany 
  • Uniform
  • Róźny 
  • Wyznanie
  • Zwykli członkowie -> Przywódcy 

Krwawe Sztylety – grupa składająca się z bandytów, skrytobójców, złodziei i innych złoczyńców.

HistoriaEdytuj

Organizacja ta została założona w 2951 roku Trzeciej Ery przez pewnego rzezimieszka, Dakusa. Zebrał on najgroźniejszych zbirów z całego Rhunu oraz Dalekiego i Bliskiego Haradu i stworzył on grupę zabójców oraz złodziei. Często napadali na wioski i nawet władali kilkoma. Mimo to wszystko co dobre kiedyś się kończy, i w 2979 Dakus został zamordowany przez swojego bliskiego przyjaciela, Baltana. Nikt nie wiedział o morderstwie aż w końcu w 2980 roku odkryto morderstwo. Baltan został wygnany na pustynię wyposażony jedynie w ciuchy i sztylet który miał mu posłużyć jako narzędzie jego samobójstwa. Wybrano wtedy nowego przywódcę, Jamala. Prowadzili wiele napadów, aż gdy w 3008 roku najechali na wioskę Aradel, którą podbili, lecz która została im odebrana dwa lata później przez Trzeci Garnizon Khandu. Od tamtej pory organizacja zmagała się z wielkim nieszczęściem, co nazwano Okresem Zguby. W końcu w 2 roku Czwartej Ery organizacja została zaatakowana i wybita przez Armię Cienia a Jamal zabity przez ich dowódcę, Dayira.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki