FANDOM

Pierścien jedyny

Powstał bowiem jeszcze jeden pierścień...

Nad tym artykułem pracuje PieskkuPL. W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki nie usunę tego komunikatu.

Dayir
Dayir
Informacje biograficzne
  • Tytuły
  • Szakal 
  • Data urodzenia
  • Data śmierci
  • Pochodzenie
  • Nieznane 
  • Status
  • Nieznany 
  • Rasa
  • Easterling 
  • Broń
  • Nieznana 
  • Przynależność
  • Easterlingowie 
Opis fizyczny
  • Płeć
  • Mężczyzna 
  • Kolor włosów
  • Czarny 
  • Kolor oczu
  • Czarny 
  • Wzrost
  • 193 cm 
Rodzina
  • Rodzice
  • Nieznani 
  • Rodzeństwo
  • Nieznane 
  • Małżonek
  • Brak 
  • Potomstwo
  • Brak 
Dayir nazywany przez swych przyjaciół Szakalem ze względu na jego spryt i humor, to Easterling żyjący pod koniec Trzeciej Ery.

BiografiaEdytuj

MłodośćEdytuj

Dayir urodził się w 2993 roku Trzeciej Ery w ubogiej rodzinie rybaków w nadmorskim miasteczku znanym jako Aradel. Za młodu Dayir zajmował się łowieniem ryb, a wieczorami pomagał w karczmie o nazwie Pijany Lis. Nie za bardzo podobało mu się takie życie, więc postanowił że gdy tylko osiągnie osiemnaście lat, pójdzie do wojska.

Atak na AradelEdytuj

w 3008 roku gdy pracował ze swoim kolegą, Salikiem banda rabieżców znanych jako Krwawe Sztylety zaatakowało Aradel. Gdy dwóch z bandziorów weszło do gospody, rzucili się na Dayira i jego przyjaciela. Dayir odskoczył, złapał za nóż kuchenny i poderżnął gardło rabusiowi. Gdy Dayir ocudził się po jego brutalnym czynie, sprzymierzeniec martwego bandyty krzyknął i rzucił się na niego ze sztyletem. Salik wyskoczył przed Dayira i został trafiony w brzuch. Dayir, nie wiedząc jak zareagować odsunął się. Bandzior spojrzał się na zakrwawiony sztylet i zdjął chustę zakrywającą mu twarz, po czym porzygał się. Dayir podnióśł tasak i zaczął zbliżać się do wroga z kamienną miną. Rabuś odsunął się i próbował go uspokoić, lecz było za późno. Został on brutalnie zaszlachtowany przez ogarniętego szałem Dayira. Gdy chłopak opanował się, udał się poza budynek. Ujrzał płonące domy, ludzi zabijanych na ulicach oraz kobiety brane do niewoli. Jego miasto zostało stracone.

KhandEdytuj

Dayir, nie wiedząc co zrobić udał się do Khandu, gdzie poszukiwano rekrutów. Na miejscu zapytał się kilku strażników o dołączenie, ale oni po prostu go zingorowali. Udał się do miejsca wyglądającego na obóz militarny. Tam zastał przywódcę garnizonu, Mahlara który pozwolił mu dołączyć. Wtedy właśnie jego szkolenie się zaczęło....

Trening Edytuj

Bitwa na pograniczu Rhovanionu Edytuj

Kampania Rhovaniońska Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki