FANDOM

No cóż, jako że ja sam z różnych przyczyn nie mogę kontynuować historii o wojnie domowej w Haradzie, poszukuję opiekuna dla tych artykułów. Musiałby on mieć umiejętności, czas i chęci aby aktualizować artykuły dotyczące tego oraz kontynuować historię. Chętnych proszę o zgłoszenie się na mojej tablicy.

Dae Sikil
Frakcja
Haradrimowie

Informacje
  • Przywódca
  • Siedziba
  • Harad Bliski i większość Dalekiego 
  • Cel
  • Przejecie władzy nad Haradem 
  • przejęcie Rhunu (planowane) 
  • Uniform
  • Standardowe ubranie żołnierza z Haradu 

Dae Sikil (sin. Cień-Sztyletu) – organizacja, skierowana przeciwko rządom Złotego Władcy Haradu. Powołana do życia przez Navaretha, Dae Sikil to nieoficjalna nazwa nadana im przez elfy, prawdziwą nazwę znają tylko oni sami. Zajęli już cały Harad Bliski i blisko 7/10 Haradu Dalekiego. Są to buntownicy Haradrimów, zrzeszeni w oddzielne państwo. Armia składa się z żołnierzy dawnego państwa południa, rządy Złotego Władcy były bowiem krwawe, a 8/10 całej armii było postrachem zmuszanej do służby. Owa "niepokorna" część została połączona pod władzą Navaretha.

HistoriaEdytuj

Harad BliskiEdytuj

Wybuch rebeliiEdytuj

Po ucieczce przyszłego władcy organizacji z armii, prawie we wszystkich miastach wysłannicy Navaretha zaczęli podjudzać żołnierzy do buntu. Dokładnie pierwszego dnia Czwartej Ery, we wszystkich miastach, w których byli wysłańcy buntowników, żołnierze zdjęli z masztów flagi Złotego Władcy, a wciągnięto sztandary Dae Sikilu: Czerwony Sztylet na czarnym tle. Wybito zwolenników Władcy, buntownicy wchodzili do każdego miasta, w środku albo byli rebelinci, albo nie było nikogo, kto mógł bronić fortyfikacji.

Oblężenie HyarmenEdytuj

W niedługim czasie Hyarmen, stolica Złotego Władcy, znalazła się w oblężeniu. Cały Harad Bliski (poza stolicą) był w rękach sił Sikilu. Po tygodniu oblężenia, wojsko organizacji przystąpiło do szturmu.

Oblężenie Haradrimów

Szturm na Hyarmen

Cały dzień armia Sikilu napierała na obrońców. Następnego dnia buntownicy przełamali bramy i zdobyli stolicę szturmem. Władca został zabity, a wojsko mogło zająć się problemami z Dalekim Haradem.

Złota Gwardia Haradu

Złota gwardia Haradu-Najlepsi żołnierze w królestwie, osobista gwardia głowy państwa

Harad DalekiEdytuj

Walki w tym regionie nadal trwają, a siły dawnego Władcy stawiają opór osaczeni na pasie nabrzeża.

RhunEdytuj

Organizacja Sikilu nie ogranicza się do Haradu, oczy wysoko postawionych w państwie dowódców coraz częściej zwracają się na północny wschód, w kierunku ojczyzny Easterlingów. W sekrecie przed wszystkimi, królestwo Haradu szkoli wielkie armie, aby później zaatakować Wschód.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki